Africaaaaa

Glad måndag på er!
Vad har ni gjort idag? Börjat skolan/arbetet? Känns det surt? (haha)
Själv har jag då gått på skolan. Denna dag var helt ok, inga "jobbiga" ämen elr så. Vi redovisade nämligen Afrika idag! Jag och Frida (vi jobbar alltid med varandra? haha..) har ju inte hunnit arbeta med det eftersom jag har varit sjuk... Så vi fick öva idag istället!
Afrika tycker jag är en häftig och lite sorglig världsdel, häftig för kulturen och människorna och sorglig för historian och fattigdomen. Jag skulle inte vilja åka dit för att jag vill inte se så mycket lidande och fattigdom, men skulle ni vilja åka till Afrika?

Efter skolan åkte jag, Emma och Maja hem till Vera för att planera vår film! Har ju inte blivit så mkt med den, har ju varit så mkt i vägen.. Men men, eftersom Frida fattades så kunde vi inte planera så mkt om filmen, utan istället började vi på en liten teater. Kmr bli roligt att spela den! :)

Nu ska jag lämna er för en stund, byeeeee!


Kommentarer
Skrivet av: Sara

sv: precis, barn måste få vara barn.



idag händer inte så mycket,själv? :)

2010-04-19 @ 21:19:56
URL: http://saraisakssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0