Inget London?

Hej bloggen..!
Jag sa ju att jag var lite bättre idag, det är jag ju också, men jag är fortfarande sjuk! :C Nu har jag feber också, f*ck f*ck f*ck!! Halsen dödar mig och jag fryser/svettas... Detta låter inte bra..!!
Imorn ska vi till en läkare som ska bedömma ifall jag kan åka elr inte.. Pappa sa att om jag inte kan ska vi åka om ett tag. Det låter iaf lite bättre. Man vill ju inte direkt vara sjuk på semestern..!
Men jag tkr att det är orättivist, alltså att jag måste vara så sjuk hela tiden. Först magsjuk sen förkyld.. Jippie..? Kan man inte vara frisk för en gångs skull elr..?! Anyways, nu ska jag gå och vila mig. Ni förstår ju att jag VILL (läs: måste) bli friskare..!!

Me right now?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0