Jag har gråtit för lite i mina dar

Hej..
Har nyss pratat med mamma och pappa om en sak, blev ledsen och grät.
För mycket som jag håller inom mig. Håller det inne så det blir ett stort svart hål inom mig... Är så dålig på att visa känslor. Har hållit allt inom mig med allt som har hänt med mamma tex eller mina vänner.

Mamma sa att jag gråter för lite. Men hon har fel, jag gråter hela tiden inombords. Kanske inte hela tiden, men ofta ligger jag i sängen och gråter inombords, det gör ont, som ett hål inom mig. Som någon hugger ett svärd snabbt och sedan drar ut det lite långsammare..
Ni fattar, jag borde gråta mer. Visa ilska, tårar, glädje, sorg... Ut ska det, ut så jag blir fri! Så min själ blir fri från onda andar... Aldrig mera ensamma kvällar med ett stort jäkla hål! Det får vara slut på det, orkar inte det.

JAG SKA GRÅTA MER.



Kommentarer
Skrivet av: mmautildah

det bästa sättet att få ut alla känslor är att boxas :)

2010-04-02 @ 22:17:53
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Skrivet av: ebba

ja det vore jätte najs om du vorre med :) nej jag, sitter bara vid datorn, och svarar på komentarer, och dunkar musik ;dd

2010-04-02 @ 22:29:43
URL: http://bblebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0