Kläddesigner?

Halllooo!
Har verkligen inte haft tid för att blogga, so much going on right now..! ;) Imorn åker vi till Sthlm (igen!), för att mamma ska till riksdagen och ha lite möten och så. Och så tar jag igen lediga dagar som jag missade när jag var sjuk! Det ska bli så jäkla skönt..! Nu så måste jag packa egentligen, vi åker ju direkt efter skolan. Men jag vill berätta lite om dagen idag, var ganska kul, (även fast det är måndag hahah!).

I början av dagen gjorde vi väl inget speciellt, pratade och så. Hade SO, med nyhetsfrågor som var helt onödiga btw, franska, höll på med kläder, och matte. I slutet av dagen så fick vi fri (?!) bild! :))
Då passade jag på att rita kläder och så, älskar det! Älskar att designa fram klänningar och outfits, att låta insprationen flöda! "Modellerna" kom från ett klippdocks-papper som dem från syslöjden hade. Ritade av den så jag kunde fortsätta hemma.. Och här hemma gjorde jag hela 10 (?!) outfits! Var så kul, kunde inte sluta haha.. Ska väl visa det om jag hinner ta kort och om jag kan ladda ner, (med andra ord, inte alls så säkert).

Nu ska jag packa, hörs imorn på väg till STHLM!

Klippdockor för ett tag sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0