Love the sun

Hej hej bloggen och GLAD PÅSK (igen)
Idag mår jag bättre. Var glad när jag steg upp. :) Blev ännu gladare när solen sken och det var varmt. Kan äntligen ha min skinnjacka, yes! Snön smälter och det är skönt. Blir glad bara av att vädret är vårigt!
Jaa, och så blev jag glad när vi åkte in till stan för att köpa grejer. Lite kläder och annat skoj. Behövs lite nya kläder till min vårgarderob. I vår ska jag satsa på blommigt och sött blandat med rockigt. Ni får se bilder få kläderna sen.
Men gladast blev jag av att det bara är 5! dagar kvar till LONDON!! Can't belive it, kmr bli så NAJS!! XD
Vi åkte även till m&p:s vänner för att fika på uteplatsen deras. Kändes verkligen som vår då..!

Är någon mer än jag som njuter av detta väder? Jag är som lyckligast när det är ljust och solen skiner.


Snart sommar...
Titta vad gullig han är här!


Kommentarer
Skrivet av: ebba

okej, hehe ja:)

2010-04-03 @ 22:23:10
URL: http://bblebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0