Påskmaskeraden! (och gårdagen)

Glad Påsk kära bloggläsare!
Förlåt för uppdateringen, har varit upptagen... Vet ju att jag skulle berättat om igår igår (haha) men då gör jag det nu då.
Dagen började med att vi hade HK (hemkunskap) med franskan! Vi håller ju på med frukter så det passade bra. Killarna gjorde fruktsallad och tjejerna gjorde chokladmousse! :) Så gott!! Haha, det fick inte spanskan... *mohha*
Sedan så gick vi på en påskvandring, som var i Församlingsgården. Det var en teater om hur Jesus och när han blev korsfäst, spelad av dem som jobbar i kyrkan. Den var bra men ibland kunde man inte hålla in skrattet.. Hahah! ;)
Jaa, vi hade slöjd också. Fortsatte med svepet, en träbit som har legat i vatten så den blir böjbar. Brödkorgar brukar vara så.

Me love fruktsallad! (:

Och så idag!
Idag har det ju varit Påskmaskeraden!
Jag, Vera och Frida hade station 5. På vår station hade vi en ordlek, alltså man skulle bilda så många ord av "Påskäggsjakt". Det gick jättebra, även fast det var mest jag som pratade..
Vi åt först av alla, kl 9.. Haha, inte så kul dock.. Men blev inte hungrig, alla bjöd på godis.. ^^ Det enda dåliga var att jag frös om fötterna ngt rejält! :(
Men det roligaste var nog att jag vann ett pris för bästa utklädnad!!!
Alla i gänget förutom Frida vann ngt.. Men gud va kul att vinna! Vann godis, haha.. Nu har jag sktimkt godis.. XD Jag trodde nog inte att jag skulle vinna, så blev jätteglad! :))
Ja, toppendagar! Och idag blir det teaterm, och denna gång kmr en tjej som ska hjälpa oss med kläderna! Kmr bli fett najs. Nu när jag skrivit så mkt kmr nog inget till inlägg, men bilder från Påskmaskeraden kmr sen.

Puss puss och GLAD PÅSK!! <333

//din nawis^^


Kommentarer
Skrivet av: It´s you and me baby ! - Smyckes tävling pågår :)

Vad gott det där såg ut :D

2010-04-01 @ 16:02:33
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Skrivet av: It´s you and me baby ! - Smyckes & dekor tävling pågår :)

Jag ska in till stan :)sj+

2010-04-02 @ 10:44:22
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0