Pretty friends

Hej bloggen!
Idag vart jag hemma igen... Inte kul! Pratade just med Maja, hon sa att hon saknade mig, och snacka om jag saknar alla mina fina vänner!! Vill bara bli frisk från all denna sjukdom... :C Fattar ni vilken plåga det är?!
Min snälla lärare ringde iaf och vi pratade lite igårkväll. Hon sa att eftersom jag varit sjuk hela lovet kunde jag få ledigt en dag för att få ha lite kul! Mina lärare är världens bästa!! :)
Gud, jag älskar alla mina vänner!! Om ni läser detta, ni fattar inte hur mkt ni betyder för mig! Jag har en sådan tur att få vänner som jag kan vara ärlig och öppen mot. Ni kmr alltid finnas i mitt hjärta!! <333

En låt- This Pretty Face- som jag lyssnar på just nu. En annan jag älskar: AMY MACDONALD!!

Kommentarer
Skrivet av: Vera ;-)

Saknar dig! NU får du ta att bli frisk! <3

2010-04-14 @ 16:04:01
Skrivet av: nawis^^

To vera:

Ni är världens bästa, och jag saknar er skitmkt! Ska bli frisk, snart! Men kmr kanske inte imorn, mår inte riktigt bra... Love you! <3

2010-04-14 @ 20:20:20
URL: http://nawis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0