SÅ GICK PREMIÄREN!

*puuuh* nu är jag äntligen hemma från premiären! :) Är supertrött, att spela teater tar verkligen på varenda nerv och sinne! Adrenalinet i kroppen höjs till max!

Själv tyckte jag att premiären gick mkt bättre än förväntat, pga. att det känns som vi inte hunnit träna tillräckligt mkt. Allt var fullsatt så vi fick sätta fram en extra stolsrad. Publiken var härlig och skrattade en del. Själva spelet var bra för utom en liten miss (glömde dagboken i en scen haha). Stämningen var god och det känns underbart i kroppen! Jag fick fin kritik och vackra rosor. Träffade även en del från "En Julsaga". Älskar er. <3
Äntligen var det premiär, och den gick bra! :D

Nu ska jag se på nyheter och sedan sova typ. Får inte glömma att det är teater imorn också haha! ;)
Love you. //din nawis^^

Så ser micken man pratar i ut. Inte för att det har någonting med texten att göra, men men... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0