Teaterhelg

Hej bloggen!
Torsdag och är hemma... Men imorn ska jag gå! Dock inte på idrotten, det sa doktorn som vi ringde idag..
Just nu sitter jag med en kopp te (bra för slemhostan) och surfar runt. Ikväll är det teater! Är riktigt nervös inför premiären... Allt har gått så fort, jag hinenr inte med! :C Men tur då att hela helgen blir en teaterhelg, ska nämligen öva hela helgen.. Puh, så jag slipper gå orolig att jag inte kan allt... ;) Lika nervös är jag inför dansen, har ju varit sjuk så länge nu så jag missat en del. Känns inte kul!
För en liten stund sen såg vi även slutet på Arn. Filmen var bäst, så fin och sorglig! Tänk hur det var då liksom.. Känns väldigt häftigt! Filmer griper så lätt tag i mig..

Anyways, nu ska jag surfa vidare. Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0