Tisdag och idag

Hej bloggeeeen!
Sry - igen - för den dåliga uppdateringen. Orkade faktiskt inte blogga igår.. Bloggade på min andra blogg, hmm.. vad kan det vara..? *mohhahah* Ska väl berätta om gårdagarna, för det kan ju vara kul att läsa om sen! ;)

TISDAG (PRAODAGEN):
Vi praoade på SR, nyhetsredaktionen. Vår praoledare var Anneli. Först lyssnade vi på ett program och sedan åt vi lunch. Sen fick vi några nyheter som vi skulle göra om och spela in i en riktig studio! :) Själva inspelningen får ni inte höra, mitt och hennes namn hörs ju då. Dagen var skiiitkul! Jag skulle vilja jobba på radion!

På onsdagen hände inget speciellt...
JAJA, idag hade jag utvecklingssamtal! Det gick superbra, hade jättebra "betyg" o så där! Blev riktigt glad! :))
Snart ska jag gå ut med Tintin, innan GENREPET!! Är supernervös inför imorn, HJÄÄÄLP!

Tintin var lite konstig och fällde upp örat när han sov.. Örat ska ligga ner haha..

Kommentarer
Skrivet av: Neha

Låter som ett roligt praktikställe:D

2010-04-22 @ 17:04:46
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0