Sista sommarlovs-dagen

Hej!
Jaha, nu tänkte jag väl komma igång på riktigt med den här bloggen. För i morgon så startar skolan! Jag ska börja 7:an, gaah! Det blir nya lärare, skåp, nya klassrum, ja allt blir nytt! Det är lite pirrigt att tänka på.
Jaja, idag så har jag åkt genom Sverige. Vi åkte nämligen hem från underbara Stockholm idag. Känner mig deppad! :( Trivs så bra där, i lägenheten och allt. Så det är tråkigt att lämna det.
Just nu så väntar jag på min ansiktsmask ska bli färdig, sen ska jag gå och lägga mig. Ska ju upp tidigt, you know! ;)
För ett års sen, när jag och Maja prao:ade hos min granne Kerstin som är keramiker.

Puss hej!
Your nawis^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0