7:e december 2010

Hej!
Jag har så tråkigt nu, är ensam hemma och det är tråkigt i längden. Idag så har jag iaf varit på stan och köpt en jättesnygg klänning som jag ska ha på Johans examen eller vad man nu kallar det! Så här ser den ut:

Fast min är dock i blått, och också i min exakta ögonfärg! Det ser väldigt coolt ut, liksom matchar mina ögon. Köpt på VILA om ni ville veta.
Jaja, jag i inget annat att säga. Så vi lyssnar på lite bra musik istället! Vad sägs om Florence + the Machine (höhö) Hurricane Drunk, Acoustic Version? Jag visste väl att ni skulle gilla det! So here we go.

Kommentarer
Skrivet av: Vera

Va?! Lyssnar du på Florence + The Machine...Det var otippat! ;P

2010-12-08 @ 17:21:38
Skrivet av: nawis^^

Hahha vera ;)

2010-12-10 @ 15:50:40
URL: http://nawis.blogg.se/
Skrivet av: Vera

Lika oväntat som att jag hmm tänker på.. vad? Nej inte alls något om vampyrer,, inte alls ;) Förresten Klänningen var as snygg!

2010-12-11 @ 15:15:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0