Very topsecret update nr 1!

Hej!
Titeln är ironsik. Bara så att ni vet. Jag är inte så töntig.
Nu var det länge sedan jag skrev! Det känns som om det var evigheter sen! Men det kanske det inte var ... Iaf, jag tänkte att det kunde vara en bra idé att uppdatera er (mig) om vad som har hänt de senaste veckorna (dagarna) och vad som komma skall. Idag (onsdag) så är det första december! Det betyder CHOKLADKALENDER. Och det betyder också LONDON OM 14 DAGAR! Ja, jag vet inte om jag har skrivit det förut. Men det är så att Johan tar studenten eller vad man nu säger, från London School of Economics. Jag är så STOLT över honom, han fick nämligen MVG! Det är ganska speciellt! (Och nej, ingen press mot mig! Neeeej dåååå). Och eftersom han tar "studenten" så åker vi till London och firar honom! NI VET INTE HUR MYCKET JAG LÄNGTAR. (Ja, jag är en caps lock - nörd idag).
Idag då ... Idag så är det lååång-dagen och sovmorgons-dagen. Och FOTO-dagen. Och idag var det ingen vanlig fototimme, nej, FÖR IDAG VISADE VI VÅR SKRCÄKFILM. Jajamän, på fotot har alltså jag, Maja och Vera gjort en kort (2 min) film (bildspel). Den handlar om en vampyr (Vera) som väljer ut en skola och en elev (Maja). Vampyren försöker få tag i eleven men hennes kompis (jag) drar henne alltid ifrån henne. Men till slut får vampyren tag i eleven utan namn och drar iväg henne. Kompisen blir jätterädd och springer efter en lärare. Men när hon kommer tillbaka, efter att fått ett nekande av en lärare, så är eleven redan död. Vampyren har druckit hennes blod! I slutet ser man hur vampyren vinkar till kompisen.
Personligen så var den väääl inte sååå läskig, men den var kul att göra. Maja blev dock lite skraj, fast det förstår jag, man kanske får några mardrömmar om man ser sig själv som död! Anyway, det var iaf kul att göra den! Och det är ju bra att komma på lite ovanliga idéer!
Ojoj, nu blev det långt! Får komma med en till update senare!

Bara för att det är ett sådant fint foto!


Kommentarer
Skrivet av: Vera

Vampyyyyyyyyyyyyr

2010-12-02 @ 16:30:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0