Very topsecret update nr 2!

Hej!
Vi skippar allt mellansnack som egentligen är totalt onödigt, och går på de viktigare sakerna!

Idag har jag varit död. Japp, död som en sten eller nåt. Jag har nog varit en levande död idag! (Kul skämt för vampyrnördar). Kanske för att jag läste HOUSE OF NIGHT DEN BÄSTA SERIEN I VÄRLDEN alldeles för länge, eller för att denna vecka har varit ganska tuff. NO-förhör, engelskaprov och massor av läxor. Men så är livet på högstadiet, tro det eller ej. Jaja, man får väl tåla att man är liite trött.
Idag så har vi haft engelskaprov då. Gick väl bra, antar jag! Annars har typ inget hänt ... DÖD 2.0 är jag! Men det är teater ikväll iaf. Det blir väl bra, även fast jag helst bara krypa ner under täcket och läsa HOUSE OF NIGHT DEN BÄSTA SERIEN I VÄRLDEN. NI MÅSTE LÄSA DEN SERIEN! 

Nu har jag inget mer att säga. Hejdå.

DÅLIG KVALITÉ 2.0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0