Ligga lågt

Hej!
Har inte bloggat.. Pallar verkligen inte!! Känns så dött nu lixom. Inte meningsfullt att bara skriva tråkgrejer om mitt liv, för det händer ju som inget kul? Inte direkt som Kenza, Foki eller som ni som läser? Läser ju era bloggar och dem är så bra! <3 Så det känns dumt. Men det var inte det jag skulle skriva om....
Nej, för ni vet ju min vän som har bulimi? Det räcker ju med att gå runt och bära på det med en till medan alla andra går runt och är lyckligt lottade lixom?! Och sedan, guess what...?! En annan god vän skär sig!
Fatta hur jobbigt det är! Kan inte beskriva... Det är ju ändå inte jag som har det, men ändå! Det är fortfarande hemskt! .....:( Så hoppas att ni förstår att jag ligger lågt nu ett tag för att smälta det som hänt. Älskar er, kom ihåg det! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0