100112 och 090818

Hej hej!
Nu är jag äntligen hemma! De körde hårt med oss i skolan idag.... Haha, skämt åsido, the truth är att att skolan slutade halv 2 och jag följde med bästis hem! Vi hade skitskoj, spelade 50-tals musik i hela lägenheten... :) Men nu är jag hemma och borde egentligen kolla på franska-läxan, men är inte helt hundra på om det var tills imorron...?? Hon sa ju aldrig det?! Aja, lika bra att göra det if det är imorron! Sedan ska jag väl bara vila upp för imorron, hatar att stiga upp tidigt! Jag är seriöst inte vaken vid frukostbordet... Huvudet är skittungt!!! Men men, här får ni en bild i brist på bättre!!

Tintin söt! Kolla vad liten han var då, nu är han dubbelt så stor, (nästan mer!). Bilden är tagen nästan precis när vi fick honom, den 18 aug 2009!! Always in my heart!! Alldeles precis bråkade dem små liven, Tintin klev på Svartis svans och ville pussa henne, men Svartis blev skitsur och stack där ifrån! HAHAHA. <33333 ER!!

Kommentarer
Skrivet av: simone

Så söt! :)

2010-01-13 @ 00:56:07
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0