Att sakna är det värsta som finns

So down. So so so damn down.

Har sett på en sådan bra film. Tårar. Lost In Austen heter den. Orkar inte berätta mer än att ni måste se den. Men jag blir ledsen. Saknar någon att älska. Mycket. Saknad. Saknad. Saknad. Mitt favvo-ord???
Saknar dej så himla mycket!!! Så nära, så långt borta. Var är du??? Jag vill se dej. Se hur du är nu lixom. Nu!!!!
Saknad.

Om du läser detta vet jag inte om du kommer ihåg mej, men vi var ju typ väldigt bra kompisar förut... Men sedan ändrades vår vänskap pga av en annan och jag vill inte att det ska vara så. Måste se dej, måste måste måste. Fast jag vet inte hur du är nu. Antagligen inte den A jag kände.... :( Vet du att det är du om du läser detta??? Snälla berätta i sådna fall A. För jag saknar dej.
Saknad.


Kommentarer
Skrivet av: MyzaaN - Princess Pink

haha bra det :D kram

2010-01-02 @ 19:23:02
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0