Dans och Islam

Tjaa bloggen!
Jaa, nu var skolan färdig för idag då.. :) Idag var det fett kul!!
Första timmen hade vi pardans, ja faktiskt! Vår insturör, b&a, åker runt i olika skolor och lär oss dansa! Det var jättekul!! En grej gick ut på att tjejerna skulle tjyva killarna, så det gällde att inte vara utan någon partner när sången var slut!! (Vi gjorde så för att det finns fler tjejer än killar i klassen!) Vi dansade foxtrott (stavning!), var ganska lätt men det var lite ovant.... ;-) Sedan hade vi SO typ, jag och en kompis redovisade vårt arbete med Islam! Det gick bra! (: Sen gjorde vi väl inte så mycket mer, maten var försenad pga ett strömavbrott så vi fick äta mycket senare än vanligt och äta på papptallrikar... :( Nu orkar jag inte skriva mer så jag lägger in en bild istället... *blink*
Vi hörs sen!!

iförsig är det ju inte pardans, men det är ju dans ändå! och jag är trött på att jag lägger upp så många googlebilder så jag tog denna istället.. Om ni undrar så är det inte jag som dansar!


Kommentarer
Skrivet av: En tjock katt i en smal värld

Sv; som jag skrev så är det ganska överdrivet, och skrivet med glimten i ögat, alltså inte 100% allvarligt. ;) Fördomar är rätt roliga när man överdriver dom.

2010-01-21 @ 16:37:56
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0