Freeedaaaagsssssmyyyyysssss

Godmorgon (förmiddag?) underbara läsare. Hur står det till idag då?? Själv har jag min lingonvecka just nu men det känns väl ok... Har redigerat jättesöta bilder på Svartis och Tintin men de vill inte bli nerladdade!!! :( :( :(
Men iaf, idag vet jag inte vad jag ska göra. Har läst att en del har börjat skolan/jobbet nu, men inte jag mohahaha!!
Kanske vara med en kompis??? Heheheh.... Fast vi ska nog åka in till stan o köpa lite viktiga grejer... :/ Har inget vettigt att skriva om nu men hittar väl på något under dagen.... ;-) Det är ju iaf fredag idag!!! Känner för att sova över typ.... Eller iaf vara med någon.... :)

Hejdå då!!! Ses senare sötizar!!!

Kommentarer
Skrivet av: Sassa you know

Okey! åh gud snart börjar skolan så dryyygit aså jah orkar bara inte :( japps var väl bara de!

har du bestämt va du ska göra idah dåe??



herrå

2010-01-08 @ 12:43:11
URL: http://sassalittleme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0