Kläder och sånt

Hej! Har kommit hem nu. Har varit på stan o köpt kläder och tittat på bilar!!
Ang kläder, så köpte jag ett par leggings i stickat typ, ett linne, och en lång kofta, allt från H&M. Mamma har nämligen presentkort på 400 spänn där, najs =) Bilder kommer sen!! Och det var jättebra priser, ni vet det är ju rea! Leggingsen (plural av leggings blir = ????) kostade bara 99 kr, linnet kostade 50 (!) och koftan 100. Det tyckte jag var bra eftersom jag är ganska snål av mej... Hatar att köpa dyra enstaka plagg, tänker långsiktigt på denn saken. Mer för pengarna!! Iaf, sen köpte jag underkläder, var i stort behov av det...
Ang bilar!
Vi har två bilar, en liten pluttig bil och en stor och gammal bil. Vi vill köpa en ny bil, antagligen en Renault Modus, dem verkar bra! Vi måste ju plats med Tintins bur, blir så bökigt annars. Sedan är det ju bra att den var ganska billig oxå....
Jaja, vi syns sen!!

Kommentarer
Skrivet av: E- Bloggen om mode & skönhet

Allt bra idag ? :)

2010-01-09 @ 17:21:50
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Skrivet av: Ellenor

Jag började röka för fem år sedan, alltså var ja tolv år då. Inte speciellt svårt att börja röka :p

2010-01-09 @ 18:48:23
URL: http://lipsticksex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0