Mardröm...

... Ja, jag vaknade vid 8 (!) för att jag hade en hemsk mardröm... Drömmen handlande om att jag blev överfallen av svarta katter som var lika stora som jag!! (!!!!!!!) *Suckar* Man får visst aldrig sova sött..... :( Men jaja, ny dag, nya grejer!! Men seriöst, vad ska man göra?! Ingen aning... Är trött ofc, men man vill väl göra ngt! (Fast inte vara ute, det är seriöst 22 minus ute.....!!!) Någon som jag kan va me??
Fast i think i know what to do!! Jag ska fixa med designen.... HEHEHE... Ni ser ju att det är en lila bakgrund, hehehe, fixa vidare med det....

Kommentarer
Skrivet av: Melinda

Usch jag hatar mardrömmar! :S:S Jag är alltid livrädd när jag vaknar xD

2010-01-06 @ 20:50:20
URL: http://pindilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0