Morgonupdate

Godmorgon alla söta bloggläsare!! Tidigt idag va?! Men så är det när man går i skolan, även på helgerna vaknar man tidigt!*suck* Fast idag är det ingen dag som helst, tuish fyller 13 idag!!!! STORT GRATTIS TILL DIG!!! Jag chattade med henne igår och hon var också sjuk!! Stackare....:(
Back to me, idag ska jag väl bara slappa och ha tråkigt!! Jag hatar att vara sjuk, man orkar ju inte göra något!! Så jag får väl bara ligga och hoppas på det bästa....;-) Vad ska ni göra?? Hoppas att ni har en rolig lördag! Puss puss, lovar att skriva ofta eftersom jag inte kommer göra något annat än att vara vid denna bärbara data i sängen...*blink*

//din nawis^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0