Mörker

Tjaa! :D
Här kommer ett litet inlägg till er så att ni vet att jag lever ;D


Har varit ute me hunden fast jag var dödstrött... Det är så himla mörkt ute nu!! Suck... Vi bor ju mitt ute i ingenstans (typ) så vi har inget ljus, inga gatlyktor eller en levande stad runt om kring oss. Vi är omringade av ängar, vackert men ensamt på samma sätt. Drömmer mej bort, till värmen....^^ Vem vill inte det?! Men vi ska kanske till London, borsan studerar ju där <333333 Vore ju askul att få se en sådan stad... Men om jag vill till värmen är det väl inte den bästa platsen... Men men, man får passa på innan han flyttar tillbaka igen! Saknar dej!
Men hur som haver. Efter det åt jag typ. Någon pastarätt. Najs! Är så mätt att jag nog inte orkar något mer... ;-)
Sedan sitter jag nu här då... Ska kolla lite i matteboken för att bara checka av, sedan ska jag väl ta och slå mej ner vid teven och bara slappa??? We will see,

//din NAWIS^^



follow my blog with bloglovin' babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0