Mumsfillibabba!!!

Jag lever, halleluja.

Hahaha, nej men jag har varit hos en kompis ganska länge o då kan man inte uppdatera cause we had sooo fun!!! Fast nu kan jag berätta att jag har ätit världens godaste mat. Mmmmm, fick bara fika hos bästis så jag var ganska hungrig när jag kom hem. Men nu är jag mätt efter en pangmåltid av käre pappa!!! På nyårsdags-menyn stog det:

FÖRRÄTT:

Hummerbitar på salladsblad och en härlig creme-fraiche (stavning!) sås.

VARMRÄTT:

Grekisk marinad-kryddad kyckling och ris med en god fond, (typ sky, sås what ever)


Frestar jag er??? Heheheheh....!!!! Men det var hurtsomhelst jättegott och nu tror jag att jag inte ska äta mer på ett helt år lixom... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0