Random inlägg

Snart är denna tisdag slut dårå... Ganska skönt men jag har nåt emot onsdagar!! HAHA, vet inte varför... Gillar bara inte dem... *strange*
Idag igen bad update, men pallar bara inte... (a) Har drygat bort denna dag, har bara lixom inte orkat bry mig... Hatar dagar som denna!!!!!! :@ Men men, imorn blir det väl bättre....
Har egentligen inget att säga mer än typ att jag och pappa ska ha tisdagsmyyyys!!! Typ lite dipp och grönsaker! Gott!
Kommer kanske med ett till, typ Fashion Studio? Var länge sedan nu!!! :///


Kommentarer
Skrivet av: Huyen

jag har långa lektioner på onsdagar så jag tkr inte om de heller XDD



dagens teckning har kommit, kommentera gärna! kramar

2010-01-26 @ 18:41:16
URL: http://colorsofmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0