Risifrutti och skooooolan

Onsdag check!
Hemma nu då, har käkat risifrutti för jag kände så för det.. HAHA, ibland hatar jag det... Men men, idag så gjorde vi detta:

MATTE:
Ska göra "Klarar du det här - blå", så får jag sen börja på det svååååraste... ooooppps

SVENSKA-PROV, TEMPUS:
Alla rätt, wihooo! :) :) :)

TRÄSLÖJD:

Hann färdigt min gjutningsgrej, typ hälla cement i ett hål och sätta dit en liten krummelur HAHAHA!

Och så gjorde vi lite till saker men dem här var dem bästa... xP Sen nu ska jag göra läxan, längre har jag inte tänkt! >.< Joo jag ska läsa bloggar, haha älskar det! Så om du gillar min blogg, följ då mig med bloglovin! *reklam*





Kommentarer
Skrivet av: Annika

Grattis!

En fråga bara... den koden som jag fick av dig för att lägga in bloglovin.

Är det högt upp eller långt ner för jag lear och letar men har svårt att hitta det. Är jag inne på redigera mall eller?!

2010-01-27 @ 20:08:34
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Skrivet av: Lina

Tack du =)

2010-01-27 @ 20:22:11
URL: http://alexlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0