Skola och smoothie

Sha sha! ;-)
Gjort idag? Själv har jag varit i skolan, (öööhhh, konstigt?), och haft det bara bra^^ Bla hade vi träslöjd, faktiskt kul! Vi har en ny lärare, sååå mycket bättre än den förra!! Han var typ alltid borta och så hade vi dåliga vikarier! Men Tom som han heter, verkar snäll och duktig!! Jag gillar träslöjd lite mer än syslöjd, mest pga av läraren... Men den andra, syslöjds läraren har blivit snällare... Hursomhelst, vi fick göra nån namnskylt och sedan någon gjutningsgrej. Ganska kul! Sedan har vi gjort en massa saker.. Typ musik och svenska.. Men jag orkar inte skriva mer om det! *blink*
För när jag kom hem så gjorde vi en smoothie!! ÅHH jag älskar smoothisar!! Vi har faktiskt kommit på en egen smoothie, vill ni ha ett recept? Jag skriver ner det hursomhelst. (Jag skriver dock inte hur mycket av sakerna i, det för man bestämma själv!)

EN SMAK AV SOMMAR - SMOOTHIE!!!

Proviva juice, jordgubb.
Blodapelsin
Fanta/Coca Cola




Låter kanske inte så gott, men testa!! Den är absolut hur god som helst!!
Jaa, det var väl allt för nu. Puss puss sötisar!!!!!!




Kommentarer
Skrivet av: Annika

Åååå det lät spännande med nya smaker!

2010-01-14 @ 11:38:18
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Skrivet av: Lizzy

Det låter lite skumt med fanta/cola i men det kanske man ska testa... :)

2010-01-19 @ 12:23:47
URL: http://muzicforlife.blogg.se/
Skrivet av: Erica

Det lät väldigt annorlunda och just därför så känns det som att jag också måste testa. :-P

2010-01-19 @ 15:31:52
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0