Tjaaarååå

Hejhej, lite bråttom har jag but don't feel any preasure.... Ska till bästis och ha kul, ofc alltid! :)))) Så vänj er vid bad update, men men, livet är tufft babes... Men omg, vad ska jag ha på mej, hahaha...??? Får väl ta något och bara dra, who cares, inte hon iaf... Vad mycket engelska jag skriver, sluta måntro? Jaja, puss och kram <3 er och vänta inte för länge på en update!! ;-)

(p.s hela detta inlägg var liiite, nördigt.... vänj er. d.s)

(p.s 2: headern är en big mess. har inte fått till det riktigt med PICASA 3, fast jag gärna vill tro det. Hur får man texten dit så att den sparas med texten??? (asså collaget!) ni som kan PICASA 3, snäääääällla svara på deeeeetta!! d.s)

(p.s 3: vad tycks om en dagens-outfit-bild för en gångs skull??? heheheh.... :) d.s)

Kommentarer
Skrivet av: simone

Headern är jättefin tycker jag :)

2010-01-03 @ 13:04:33
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0