Vår, kardemummabulle och skola!

Godmorgon! Vaknade och åt frukost, baugette (stavning!) och en kardemummabulle! Mums!
Fast det var inte det jag skulle skriva, nej, för imorgon börjar skolan igen!!! Det känns nog ganska bra, för att man kommer närmare våren och sommaren!! (Och såklart träffar vännerna!) Hahha, sorgligt nog är jag redan trött på vintern! Saknar våren och sommaren! <33333 Men jag får vänta, för här uppe är det vinter tills april typ HAHAHA!!
Jaja, idag så ska jag vakta hunden i nån timma, för föräldrarna ska bort! Men, ja, det var allt då... Lovar att uppdatera och kanske lägga in en hm-fahion-studio-bild!! Heheheh.... ;-)

Kommentarer
Skrivet av: Vera

Får se om jag kommer till skolan i morgon..JAG ÄR SJUK! Jag har tappat rösten.. Jag är hur hes som helst! Snuvig som in i ***, Och i går hade jag feber och mådde illa.. Men jag är piggare i dag ;)

2010-01-10 @ 11:08:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0