With a little help from my friends

Jaa.... Hemma idag då, pga att jag kom hem från Umeå så sent!! Var dötrött när jag först vaknade, kl 7. Men pappa ska hämta lite böcker så jag kan plugga lite iaf!! Man får ju inte bli efter i skolan, det är jobbigt!!
Anyway, imorn är det en fotbollscup, dock ska jag inte vara med (gillar ej fotboll och har inte haft tid för att träna). Vi får se hur det blir, man vet ju aldrig. Roligt iaf att ta en liten mjukstart från mina lediga och sjuka dagar!
Ang rubriken, jag saknar mina vänner så!! Är så tråkigt att vara utan dem, för man förstår hur mycket jag älskar dem!! <3333 så om ni läser detta, I LOVE YOU ALL!!
Idag ska jag väl plugga och och fixa med designen, den har blivit helt knäpp!!! (ÅHHHHH!!!). Har ju testblog

här.


Inte för att jag tror att ni vill se den, men kan ju va kul att kolla vad som sedan ska bli denna bloggs design! För i testbloggen testar jag designen först innan jag kopierar stilmallen och lägger in den här!! Jaja, vi syns snart darlings!!

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0