Min allmänna dagbok

Hejhej!
Jaha, här var det ju öde... Vad hade jag väntat mig? Nej, jag gör inte bloggen för att den ska bli stor eller känd. Min blogg är som min allmänna dagbok! Jag skriver här för att senare i livet kunna komma ihåg vad jag gjorde just den dagen. Ett minne.
And that's all I ahve to say about that.
Iaf, nu sitter jag i bilen, på väg hem till kära, kalla Jämtland. Underbart! *ehm* Vi är i vart fall i Sundsvalls kommun, jippie! I Sundsvall ska vi äta.
Vad har lilla jag gjort på resan då..? Joo, jag har läst. Asså läst läst läst. Har läst ut Meg Cabots nya, Airhead. Superduper bra! Läs den.
Sedan har jag börjat på den sista Twilight-boken... Suck... Det går så fort att läsa ut böcker alltså!
Sedan så har jag skrivit på min nya berättelse. Men mina damer och herrar, nu tänker jag banne mig avsluta den här berättelsen! Någon berättelse måste jag väl ändå få skriva klart....?!

Nåväl, pusspusssss mina faans! ;)


Kan inte ladda ner bilder, sry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0