Ta tag i saker och ting...

Hej!
Idag är det typiskt jämtlänskt sommarväder = regn och en massa moln. Jippie!
Iaf, då ska man ta tillfället i akt och åka in till stan för lite shopping! Mamma ska köpa någon ny bok och jag ska också titta efter någon. Har ju läst ut hela Twilight-serien! Guuud, jag fullkomligt älskar dem böckerna. Crazy in love!

Ang. rubriken, vi måste köpa en ny data! Den här kommer väl få ett utbrott snart. Jag kunde inte ens gå in på internet för en stund sen, eller logga in på MSN. Datan är så gammal. Behöver en ny snart!
Och, så måste jag göra något med mitt hår. Det bara hänger. Och är fult. Och har mittbena. Kul.
Och, så måste jag ha nya kläder. Mina tål jag inte. Allt här fel. Gad!
Och, så börjar gilla stilen Kawaii. Sådan där asiatisk stil? Jag och Maja ska nog köra på den,
(fast hon kör ju mest 50-tal).
Och, så måste jag måla naglarna.
Och, så måste jag duscha.
Och, så måste jag komma i gång med träningen igen.
Och, så måste jag sluta med allt äckligt sött och efterätter.
Och, så måste jag sluta babbla och sätta igång!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=XLGA6FGKMfs


Där har ni videon till Orange Caramel, Kawaii-style!







Kommentarer
Skrivet av: Zigge - the one and only

okej, du kommer att tycka att jag är en helt sinnessjuk person nu, men whatever..



Jag sökte runt lite på Google och på ett sökord(säger inte vilket) så var det bara din blogg som upp. Jag hade inget annat för mig, och började läsa från november till senaste inlägget. Jag vet inte varför, och jag vet inte vad, men någonting fick mig att känna att vi hör ihop på något sätt.(nu har du antagligen(om du fortfarande läser) börjat tro att jag är sinnessjuk på något sätt, men lugn, jag är helt frisk.

Därför undrar jag om du skulle vilja acceptera min förfrågan att bli mailvänner eller liknande.(oj jäklar vad formell jag låter nu:P)



Jag antar att du vill höra lite mer om mig och det kommer nu: Jag är en tjej(heh),född 96. Bor i Solna(förort till Stockholm) går i Adolf Fredriks musikklasser. Har en gullig vovve och tre bröder. Är väldigt crazy :D Öhmm, du kan kalla mig Zigge..



Om du är intresserad kan du väl hinta det i din blogg på något sätt?

Och lugn, jag är inte så tråkig/formell som jag låter, jag är bara nervös..



Don't worry. I'll come back in time.

2010-07-22 @ 23:45:28
Skrivet av: Nathalie

hej:D allt bra?

2010-07-23 @ 13:27:38
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0