Yran börjar idag

Hejhej!
Här sitter jag och svettas som en gris. Har slappat hela dagen. Somnade rejält sent igår, så har varit sjukt trött idag.
Igår så var jag hursomhelst med Emma. Dem har byggt en brygga nu, så vi låg och solade på den och badade flera gånger i Storsjön. Apropå Storsjön, hörde ni om den där hunden som badade vid Andersön och sedan dog? Antagligen inte. Synd i alla fall.
På kvällen så såg vi Eclipse igen. Gaad, jag kan inte vänta på Breaking Dawn. Ett och ett halvt år dit. Fasen också. Men Eclipse är ju bra. Jag kan ju se den trehundra gånger eller något. Apropå Twilight, jag läser högt ur Twilight-böckerna för mamma. Vi började nyss på New Moon. Hon tycker om dem!
Och apropå ingenting, idag startar Storsjöyran. Vilket påminner mig om ett riktigt härligt minne; förra året då jag såg Amy MacDonald live. Så häftigt! I år så fanns det tyvärr inga artister som tilltalade mig... Jag sörjer inte!

Amy... We love you!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0