Bye bye ätstörning!

Nu tänker jag skriva en sak som jag aldrig har gjort förut. Jag tänker skriva om en historisk sak idag, som händer i mitt liv.

Nu har jag tänkt till lite och kommit fram till att jag ska SLUTA!
Jag plågar bara mig själv genom att hela tiden tänka på vad jag stoppar i mig och hur mycket träning jag måste göra.
Det är bara plågsamt att hindra en själv från att ta något gott ibland.
Det är jäkligt jobbigt att hela tiden väga sig.
Det är inte kul att tvinga sig ut på en joggingrunda.

SÅ JAG TÄNKER SLUTA. IDAG, DEN 18:E JUNI 2010 TÄNKER JAG SLUTA MED DEN HÄR IDIOTIN!! I NÄSTAN ETT ÅR HAR DEN FÖLJT MED MIG. NU TÄNKER JAG ÄNDRA PÅ DET!!!

Det viktigaste är ju ändå att må bra och ta hand om sin kropp! Att vara nöjd och älska den. Så varför gör inte jag det?
Lyckan ska vara här NU, inte när man tappat två kilon eller efter träningsrundan.
LYCKA ÄR HÄR OCH NU!

Så nu lämnar jag den här tiden och ger mig in i en lyckofas för en gångs skull! Där man tränar när man känner för det, kan äta något gott, och må bra.

Visst, det kommer inte sluta på en gång. Det kommer ta lite tid. Men det får det väl göra då. Bara jag blir frisk!


SÅ HAHA, NU SKA JAG TA CHIPS!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0