En förträfflig helg

Hejhej!
Nu är jag på väg hem från den föträffliga helgen i Stockholm... :(
Igår så hann jag inte blogga, hade det så kul!

Dagen började med en promenad på ljuvliga Djurgården, sedan så började det regna så då åkte vi till Söder. Har inte varit där så många gånger, så det var kul! Vi gick och fikade på Café Fjällgatan, där hade man en underbar utsikt över hela Stockholm, och Gröna Lund hiih...;) Vi såg även dem charmiga husen på Åsögatan, otroligt fina hus. Men förr i tiden så var det fattighusen... Anyways, efter Åsögatans historiska vingslag så åkte vi till mammas gamla gata, Skånegatan. Där gick vi till Sofia Kyrkan och Vita Bergs parken. Där finns det också gamla hus.
Jag tycker att Söder är en väldigt härlig och konstärlig del. Alla Stockholms stadsdelar har sin charm!

Nu så ska jag lämna er en stund, orkar inte blogga mer! Så puss hej!



Kommentarer
Skrivet av: rania

fan vad gottt :D avis

2010-06-14 @ 20:40:38
URL: http://ranias.blogg.se/
Skrivet av: rania

åååh tack de värmer!! :)

2010-06-15 @ 10:25:09
URL: http://ranias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0