En riktigt glad dag

Hejhopp bloggen!
Kom hem från badet för en stund sen. Det var sjukt kul! Det blev jag, Emma och Maja.
Gissa vad som hände i början, jag och Emma såg Samuel och Johan...! Haha, varje gång jag och hon är på badet så är dem där... ;)
Anyways, en sak som vi gjorde var att vi skulle lära Maja att åka den gröna rutschbanan, (som man åker med ringar i), för den var hon rädd för. I slutet så var det hon som hela tiden ville åka den! Vi åkte den minst 50 gånger haha... XD Men det var jätteskoj. Gjorde en massa saker i den som jag inte kan förklara hehe...
En annan grej var att vi badade ute för första gången i år! Det var ju kallt i luften, men i vattnet var det skönt.
Dem hade blåst upp någon grej där som man kunde klättra på, lite "Wipe Out" stuk på den. Det var sjuuukt najs!
Fast Maja frös så vi kunde inte bada där så länge... :(
Resten av tiden så bara badade vi och hade det braaa!

Men tycker lite synd om dem nu, dem ska fotbollsträning nu...! Jobbigt!


Haha, bild från november förra året! Sötisarna <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0