Härlig dag och låg update

God afton bloggen!
Äntligen så hinner jag klämma in ett litet inlägg...! Ledsen för att det tar en sån lång tid innan jag skriver, men jag kan ju tänka mig att många är ute istället för att lusläsa bloggar! ;)

Dagarna är jättehärliga, idag till t.e.x så spelade vi minigolf. Jag vann! XD Jag satte hole-in-one på sista hålet, och det är jättesvårt! *stolt*
Dock så har det inte varit så varmt här, den svenska sommar'n you know... Fast idag har det blivit bättre! I morgon så ska det nog gå att doppa sig i poolens iskalla vatten!
När kusinerna har åkt kommer jag berätta mycket mer!

Vad annars, jo, här sitter jag och slurpar lite blåbärs-proviva. Smakar som blåbärs-soppa! *yummie*
Nu så ska jag gå upp och titta på när Tyskland spelar mot Ghana. Heja Tyskland!

"Love love you always bring me down down down"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0