368:e inlägget

Hej!
Har tråkigt nu, det finns liksom inget att se på på fredagar längre..!! Mamma o pappa ser på "Så ska det låta", men palla. Och "Talang" finner ju ingen mening... Så nu vet jag verkligen inte vad jag ska göra... Intressant va?!
I helgen så ska vi kanske till stan och titta efter en touch-mobil! Fyller ju snart år :)) Sedan hade jag tänkt mig att ta en "ta-hand-om-mig-dag", har nämligen fått lite produkter som jag kan visa sen. Ska nog ut och powerwalka också!
Men åhhh, fatta vad jag längtar till sommarlovet!! Men vem gör inte det..?! Mamma sa att vi ska åka till Sthlm dem första dagarna på sommarlovet, fett najs ju!! Hoppas att det är varmt där då!
Oh, fatta vad shoppingssugen jag är just nu..!! Oj oj, rörigt inlägg, men måste skriva av mig... Vill åka in till stan och köpa lite grejer, som om nn läser detta, call me!!

Och appropå nothing, ska börja på allvar med att ta kort och piffa upp bloggen lite! Men det vanliga problemt är ju dock att den här PC:n vägrar att ladda upp så man måste göra det på den andra :S It's complicated!

OCH, haha, hittade en blogg idag, vintagevirgin! Hon verkar fett cool, jättehäftig stil som man får inspiration från! Hon kmr från USA. Så, titta in i hennes blogg!
http://msvintagevirgin.blogspot.com/

En söt outfit...
... en retro outfit...
... och en blommig outfit! Visst är hon häftig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0