Armenien!

Hej hopp!
Har just ätit lite och nu sitter jag och slappar.. Ska snart skriva på min berättelse! :) När pappa kmr hem ska vi sätta upp studsmattan, äntligen säger jag. Så kul att hoppa! ;)
Idag då, ganska vanlig-tråkdag. Hade matte och engelska, men sedan hade vi geografi! Vi håller ju på med Asiens länder, och idag var Emma här så vi körde fullt ös! (hahaha) Nej men serisöt, Armenien verkar som ett jättevackert land! Sök på google eller gå in på deras hemsida, http://www.armenica.org/se/. Efter lunchen hade vi idrott! Vi dansade igen.. Va fett kul! HAHA... Appropå dans, ska jag inte gå ikväll. Har missat så många gånger så jag är lite lost, palla att bara ståsom ett fån när det är uppvisning.. Höhöh, men you get the point.

Nu ska försöka skriva lite (och chatta höhö) SÅ PUSS HEJ!

Högsta berget i Armenien, Ararat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0