Asien

Hej hopp!
Bloggar från den bärbara datan, för här kan man iaf ladda ner bilder..! Vad har ni gjort idag då? :) Måndag och kanske en hatdag för många..? Min dag var helt ok!
Idag började vi med Asien, ganska spännande faktiskt. Asien, tycker jag, är den mest blandade kontinenten. Så många olika kulturer, religioner, männsikor, traditioner, you name it!
Jag valde Armenien, för att en i min släkt,(ingift), kmr där ifrån. Och såklart eftersom det har snackats ganska mkt om det armeniska folkmordet 1915-20. Jag och Emma ska jobba ihop! Och eftersom vi båda är teaterapor kmr det säkert bli ngn teater haha..!
Jaja, resten av dagen var ganska tråkig, SO (nyhetsorientering), matte och svenska..
Snart ska jag och pappa sätta upp studsmattan, har ju inte hunnit den ännu! Sedan ska jag gå en lång promenad med Tintin, har ju en plan..! hmm... vad kan det vara?! *mohahaha*

SÅ PUSS HEJ.

Gårdagens faceloook.. Inget smink inget..

KMR MED EN MASSA BILDER SEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0