Det blev shopping med Tua

Hejsvejs!
Var som sagt på stan, och hittade en asfin touchmobil, en Sony Ericsson Xperia X10, (typ? väldigt komplicerade namn haha). Vi kmr nog få det billigt också!
Här är en bild på den:
Det är typ en riktigt supermobil hahah....

Men... Det blev lite mer också! Var med Tua på stan! Vi gick runt i en massa butiker och tittade på kläder. Vi hade dock inte så mkt pengar, så jag köpte bara ett par hårspännen, jättesöta! :) Vi tog en glass och chillade lite. Sedan blev det tråkigt väder och alla butiker hade stängt så då åkte vi hem igen. Men jag hittade en massa saker som jag vill ha! Måste verkligen uppdatera min garderob...!!

Nu ska jag lämna er igen, så ha det bra! Och btw, ska nu se på ESC? Final nu. (Synd att inte Anna kom med dock, men man kan ju se ändå!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0