"Fantastic!"

Nu tänkte jag berätta om dagen idag! Det var en ganska rolig dag, inte allt för jobbig.
Jag och Emma redovisade Armenien! Det gick superbra, läraren blev helt paff :):) Jag blev också väldigt nöjd, satte den ordenligt och det var skönt. Jocke sa "Fantastic!", haha.. Tack alla! <3

Sedan hade vi SO, jag, Emma, Alva och Ida fick göra ihop eftersom vi varit sjuka när dem andra började med att göra en egen produkt och "sälja" den. Vi kom på en asbra sak, men kan inte skriva ner dedn nu. Ska sen!

Vi hade en massa andra grejer också, men jag orkar inte skriva ner dem. Nu ska jag knarka lite Amy-låtar, sooo nawis-style *hahahahaha*
Kmr med mer sen! Har en massa grejer på G!

Här kmr en ganska okänd Amy-låt, "Rock Bottom".

Me gillar't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0