Fått en sträckning på halsen

Hej hopp!
Har just duschat efter att ha varit ute på en liten runda! Var jäkligt skönt eftersom jag tvekade så mkt innan, liksom: "Njaa, jag kan ju göra det imorn" eller "Nu ska jag ju ändå göra det så...". Men man måste ta sig i skinnet och dra ut!
Anyways, förra gången jag joggade så gjorde det ont i ljumsken, och samma nu. Pappa säger att jag har fått en sträckning. Typiskt! Så nu får jag ta det lite lugnt och bara powerwalka!

Nu ska jag smörja in min torra hud och sedan slappa lite! Är det ngt bra få teve btw? ;) AJA, hörs hörs sötisar!


Tintin, när han var liten, som försöker doppa sig under en vandring! Gullet... <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0