My head is killing me!

Hej!
Idag var jag på skolan igen. Gjorde väl inget speciellt, såg på en film som hette "Låt isbjörnarna sova" typ, franska, slöjd o så. Men grejen är att jag får så jäkla ont i huvet varje gång jag är på skolan!
Såg på ett program igår, "Fråga Doktorn", och dem sa att dålig luft kan vara en orsak till ständig förkylning. Sedan har jag ju varut sjuk så mkt, så att mitt imunförsvar är ganska lågt.. En annan grej är nog att jag inte äter tillräckligt med mat i skolan, för den är ju så jäkla äcklig! D:
Men ändå, det känns inte kul att gå runt och ha ont i huvet hela tiden... Måste göra ngt åt det!!
Jaja, nu ska jag spela lite sims, sedan göra läxan och förhoppningsvis ta en powerwalk-runda! Så vi hörs senare.

Cool bild!

Kommentarer
Skrivet av: Vera ;-)

Välkommen in i gänget! Jag har haft ont i huvudet nästan varje dag sen 3 månader sen :/ När börjar din huvudvärk min kommer typ 11 och slutar 4-5. Men den släpper lite om man äter ;)

2010-05-19 @ 18:01:12
Skrivet av: nawis^^

svar till Vera <33:

Min huvudvärk börjar innan lunch eller efter. Jag brukar äta ordentligt när jag kmr hem, eller så tar jag en alevedon. Visst är det jobbigt att ha ont i huvudet!!



Kram på dig ändå verisen! <333

2010-05-19 @ 19:23:34
URL: http://nawis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0