Nya tag

Hay hay!
Ny vecka, igen! Tiden bara springer iväg, man hinner nästan inte med. Men det är ganska skönt, snart är det ju älskade underbara sommarlov! Nu när jag är back on track efter all sjukdom känner jag mig redo att ta mig an bloggen!! Den är ju tråkig nu, inga bilder och ointressanta bilder. Det tänker jag ändra på! Har kommit på lite idéer, och när jag har tid över ska jag banne mig make it work!!
Men hursomhelst, denna korta vecka, (går bara till onsdag, ledig både torsdag och fredag, kristihimmelsfärd you know! Thanks Jesus for that), har jag hur mkt läxor som helst!
Tills imorn har jag: Matte
Tills på onsdag har jag: Engelska, franska och bokrecension

Så om uppdateringen blir lite låg ändå kan det bero på läxor, läxor och åter läxor. Man märker av att vi ska börja högstadiet..!
Tänkte berätta mer om dagen senare, nu ger jag er lite bilder på hur mitt rumn ser ut nu, efter att jag städat och gjort fint! Enjoy.

Mitt skrivbord...
Min glasbyrå...
Mina sjalar, väskor, och skärp... Var bara tvungen!

Kommentarer
Skrivet av: Mallesplace - Go My Own Way

Ska du jobba något i sommar?

2010-05-10 @ 15:57:06
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Skrivet av: Mallesplace - Go My Own Way

Sv: Ja varför inte? Jag har inte haft sommarlov sen jag var 11 har alltid jobbat!

Ja klart jag ska jobba!

2010-05-10 @ 16:52:50
URL: http://mallesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0