Rockprincess

Tjo'!
Nu har jag ledigt, börjar på måndag igen! Himmelskt. Hoppas bara att vädret blir trevligt så man kan hitta på något, men det är ju liten chans, vi bor ju i Sverige! Haha, nej men, det känns ju så ibland.
Men nu ska inte jag babbla utan visa er första grejen ur mitt badrumsskåp!

Det blir min parfym, Rockprincess från Vera Wang.

Denna parfym fick jag på min namnsdag förra året, och har älskat den sen dess!
Parfymen doftar fräscht och blommigt, med en härlig blandning av flickigt och tufft, vilket också namnet antyder. Jag älskar den inte alltför uppseendeväckande doften och att den passar till alla tillfällen!
Rekomenderas starkt.


Kommentarer
Skrivet av: m a t i l d a

svar; hemskt nog använder jag ingen parfym alls nu. den har tagit slut. men använde britney spears believe. asgod. men ska nog köpa marc jacob daisy snart :)

2010-05-12 @ 18:12:28
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0