Städdag

Tjaha!
Idag är det ganska varmt och skönt, men jag har städat hela dagen! Har rensat i garderoben, städat på skrivbordet, gjort rent i spegelskåpet, allt! Det var så skönt! :) Nu har jag bara en byrå kvar som jag ska städa, men det kan jag göra snart haha...
Efter städningen så grillade vi för första gången för i år! Det var riktigt mumisgt, mat smakar alltid bäst utomhus!
Sedan åkte vi till stan och gjorde lite grejer, och nu sitter jag här och messar! ;)
Vill va me alla nu, så om ni läser detta. *hööh*, kan vi va me varann??
Skulle vara fett najs!
AJA, vet att jag inte uppdaterat osv. men palla haha.. Jag orkar inte!! Update you later. Byyeeee


Googlebild jag vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0