Stockholm i mitt hjärta

Hej igen bloggen!
Nej, jag har inte slutat blogga. Då skulle jag ju skriva ett avskedsbrev, (inte för att jag har en stor blogg då men, till ni få som läser ibland)! Men som ni kanske förstår har jag varit i STOCKHOLM! Där var det alldeles underbart!!

Vi åkte alltså på tisdag kväll, och kom fram väldigt sent eftersom trassel med mammas data tog lite tid, (den ramlade i backen så skärmen gick sönder, men allt på datan finns kvar).
onsdagen så skulle mamma då åka till Riksdagen eftersom hon är politisk sakunning för Centerpartiet. Jag fick även gå in i Riksdagen! *stolt* När hon var där så tror jag att jag, pappa och Tintin gick i Humlan (att ha två gator från Humlan är inte direkt fel!! looove it! <3).

torsdagen gick mama och jag för att ta en shoppingtur! So funny, men man blir så avis på att alla butiker som jag älskar inte finns här (topshop, zara, you name it!). Köpte några basicstops i blått, en blå leopardtröja med puffärmar, en kjol i mörkblått collegetyg, från Zara. Från Topshop köpte jag en par urgulliga prickiga shorts, och lite hårasscesoarer (?). Sedan köte jag två par vår/sommar skor från DinSko (behövdes verkligen!). Köpte ett par vanliga tygskor i duvblått och sedan ett par ballerinas som var blommiga! Ska visa allt sen, lovar!

fredagen (valborg) så spelade pappa golf med en gammal polare så då gick jag, mamma och Tintin ut på stan för att strosa lite. Efter ett tag på Kungsgatan så satte vi oss på uteserveringen på Wayne's Coffee (kom till stan!) och stekte lite i solen. Gash so varmt det var! :) När pappa kom hem från golfen så gjorde vi i ordning en picknick och satte oss för att äta i Humlan. I LOVE HUMLAN!

Under lördagen så gjorde vi inget speciellt. Hade en jävla mensvärk!! :(( Men vi åkte iaf till Djursholm för titta på de dyra husen. ;) När vi kom hem åt vi jordgubbar med glass. Årets första jordgubbar var smaskiga!

Och så söndag. Hela dagen har spenderats av att åka den långa vägen hem. Inte så värst kul då benen värker och kroppen är trött. Men vi kom fram ändå vid 6 tiden.
Ja, imorn är det skola igen. PALLA! Men det bästa blir att få träffa kompisarna, love you guys! Vi skulle egentligen sest ikväll men vi orkade inte.. Blev sent så.. AJA, nu ska jag gå till hunden som behöver lite sällskap. HÖRS IMORN MED BILDER!




Livet känns inte lika tungt. Även fast det bara är några plusgrader här och det var kring 17 i Sthlm. Men jag är ändå glad. Så bjuder på denna, för jag har ingen annan att ladda upp haha! (Jag in action).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0