Vilodag

Hej på er.
När jag vaknade idag hade jag förvisso inte drömt mardrömmar -  men istället så vaknade jag upp hängig och småsjuk! Känns inte så bra! Ska egentligen ut idag och poerwalka/jogga, men mår så dåligt att jag kanske måste skjuta upp det till imorn. Så då förstår ni om jag inte orkat blogga.
Känner mig nedstämd och hängig så vi får ju se hur detta utvecklas. Vill ju så gärna vara ute, vara med kompisar m.m, men vet faktiskt inte om jag orkar... AJA, nu ska jag fortsätta att vila.
HÖRS.

En sjukt vacker kvinna - Christina Hendricks. Vet inte vad hon har med detta att göra, men men, here we go..

Kommentarer
Skrivet av: Haedil* HUMOR BLOGG*

jasså? :o

har har det vart riktigt bra väder :D

2010-05-15 @ 19:16:46
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Skrivet av: Haedil* HUMOR BLOGG*

jasså "/

har vart och schteek och just nu är jag med lite folk, vi ska börja dra oss mot stan :D

2010-05-16 @ 00:13:54
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0