Marina and the Diamonds

Hej!
Jag har just hittat min favoritdrog, Marina and the Diamonds. Hennes musik är så hänförande! Häftig, speciell, nyskapande, fräsch och riktigt riktigt bra! Jag är fast!
Vad tycker du?


Hollywood



Mowlig's road





Obsessions




Oh no!



I am not a robot (den här låten spelas med i LINDEX reklamfilm. Och detta är ej den riktiga versionen, den kan jag inte kopiera!)




Numb

Sådär! Det där var ungefär alla låtar av henne, hahha. Min favoritlåt just nu är nog I am not a robot, jag går alltid och nynnar på den. Hoppas att ni gillade låtarna!


xoxo
nawis


Kommentarer
Skrivet av: LINA K

SV: Förlåt för sent svar, men vill i alla fall säga: tack snälla för din fina kommentar!!

2010-10-17 @ 20:58:04
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din e-mail (syns bara för mig!):

Din blogg:

Här kan du lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0